announcement

فروشگاه اینترنتی نایت کویین

لبخند شما عشق ماست ...

کالاها

دسته بندی ها

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

کالاها

دسته بندی ها

سیاست های تعویض و مرجوعی کالا

اولویت ما کسب رضایت کامل مشتریان در مجموعه نایت کویین است، ما همواره در تلاش هستیم تا سفارش در بهترین و مورد انتظارترین حالت ممکن به دست شما برسد. اما جهت اطمینان خاطر بیشتر خریداران، تمامی محصولات فروشگاه نایت کویین دارای 7 روز ضمانت بازگشت کالا می‌باشند.

مواردی که کالای خریداری شده شامل شرایط بازگشت می‌شود:

عدم تطابق کالا 1. مغایرت کالا با سفارش ثبت شده
وجود ایراد 2. وجود ایراد یا نقص در کالا
مناسب نبودن سایز 3. مناسب نبودن سایز

1. مغایرت کالا با سفارش ثبت شده

پرسنل انبار و ارسال سفارشات نایت کویین با نهایت دقت و توجه، مرسولات را ،مطابق با سفارش ثبت شده توسط مشتری، جهت ارسال آماده‌سازی می‌­کند، اما در صورتی که کالای دریافت شده توسط خریدار از نظر اصالت، ماهیت، رنگ و سایز با کالای سفارش داده شده توسط او مغایرت داشته باشد، با رعایت کامل شرایط بازگشت کالا، سفارش مورد نظر شامل ضمانت بازگشت خواهد بود.

هزینه برگشت دوباره محصول: در این حالت به علت خطای فروشگاه، هزینه برگشت سفارش برعهده نایت کویین خواهد بود.

2. وجود ایراد یا نقص در کالا

واحد کنترل کیفیت نایت کویین قبل از بسته­‌بندی مرسولات با دقت و حساسیت بالا، کالای سفارش داده شده را بررسی کرده و در صورت اطمینان از سلامت فیزیکی کالا نسبت به تایید آن جهت ارسال اقدام می­‌کند. با این وجود، در صورتیکه کالای دریافتی دارای ایراد یا نقصی باشد (پارگی، زدگی و …) و این موضوع مورد تایید کارشناسان نایت کویین قرار گیرد، با رعایت کامل شرایط بازگشت کالا، سفارش خریدار شامل ضمانت بازگشت خواهد بود.

هزینه برگشت دوباره محصول: در این حالت به علت خطای فروشگاه، هزینه برگشت سفارش بر عهده نایت کویین خواهد بود.

3. مناسب نبودن سایز:

جهت خریدی مطمئن و دقیق از نایت کویین و اطمینان خاطر کامل مشتریان گرامی، برای هر محصول بخشی تحت عنوان ” راهنمای سایز ” به صورت جامع و دقیق تهیه شده است تا خریدار بتواند به راحتی با یک اندازه‌­گیری ساده، سایز مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را با اطمینان خاطر ثبت کند. با این حال، در صورت مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، با رعایت کامل شرایط بازگشت کالا، سفارش مشتری شامل ضمانت بازگشت خواهد بود.

هزینه برگشت دوباره محصول: در این حالت، به علت ارائه بخش راهنمای سایز کاملا دقیق و قابل اتکا توسط فروشگاه نایت کویین، خطا از جانب مشتری به حساب آمده و هزینه برگشت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود. لذا انتخاب سایز را با نهایت دقت انجام دهید و یا در صورت نیاز قبل از ثبت سفارش، سوالات خود را جهت دریافت راهنمایی‌های لازم از طریق چت باکس آنلاین موجود در سایت با کارشناسان ما در میان گذارید.

رویه شرایط بازگشت کالا (رعایت تمامی موارد الزامی است)

شرط 1: ثبت “درخواست بازگشت کالا” حداکثر 24 ساعت بعد از دریافت سفارش، به شماره 09202504301 از طریق ایتا، تلگرام، پیامک و … اعلام شود.                     
شرط 2: بازگشت کالا مستلزم جدا نشدن لیبل و تگ محصول و همچنین کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته­ سفارش است. این امر مانعی جهت پرو یا امتحان کردن لباس نیست.
شرط 3: سلامت فیزیکی و حفظ شرایط اولیه کالا (لباس آسیب ندیده باشد، بوی عطر و بدن نگرفته باشد، کثیف نشده باشد و …)
شرط 4: بازگشت سفارش ظرف مدت 7 روز کاری (به غیر از تعطیلات رسمی) به فروشگاه نایت کویین از زمان دریافت سفارش توسط مشتری
 
نکات مهم:

توجه مهم: در صورت لغو سفارشی بدلیل مناسب نبودن سایز، هزینه­‌های پستی پرداخت شده توسط فروشگاه از مبلغ پرداخت شده توسط خریدار کسر شده و باقیمانده مبلغ به حساب وی واریز خواهد شد.

راهنمای ارسال جهت بازگشت کالا توسط مشتری:

تحویل گیرنده: فروشگاه اینترنتی نایت کویین

آدرس: الهیه 6، حشمتی 2، اندرابی 5، پلاک 13

09152508600 اکبری

 
نکته پایانی:

اتمام موجودی کالا، حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه نایت کویین در قبال تهیه همان کالا هیچ‌گونه تعهدی ندارد و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا مطابق فاکتور مشتری را می‌پذیرد. درنهایت، پس از تایید محصول توسط کارشناسان نایت کویین، در ادامه وجه پرداخت شده توسط مشتری طی 24 الی 48 ساعت کاری به شماره حساب اعلام‌ شده از سوی مشتری در هنگام تماس واحد پشتیبانی مالی با وی، واریز خواهد شد.

نایت کویین ارزان ترین و معتبر ترین فروشگاه عرضه لگ ورزشی، لگ شاین، نیم تنه وارداتی و لباس زیر در کشور است. فروشگاه نایت کویین دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) میباشد پس با خیال راحت خرید کنید. همچنین ارسال در مشهد با پیک 1 روزه و برای سایر شهرها از طریق پست پیشتاز 3 تا 5 روز کاری میباشد.

خراسان رضوی ، مشهد ، هاشمی رفسنجانی 12، اندرابی 5، پلاک 13

طراح سایت مهدی صبور

09010633581

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه